Theatervoorstelling ‘In Gods naam’

25 oktober 2024
Grote Zaal Stadsschouwburg Utrecht
Theatervoorstelling ‘In Gods naam’

Hoe ga je in godsnaam met het leven om? In een tijd vol onzekerheden, onrust en verandering zoekt Bas Ragas naar antwoorden in een eeuwenoud verhaal. In de voorstelling ‘In Gods naam’ neemt Bas Ragas je mee door de Bijbel met muziek van Händel tot Presley, humor, ontwapende kwetsbaarheid en confronterende dialogen. Een reis door het meest geciteerde en misschien wel onbegrijpelijkste boek ter wereld.

Via de Doopsgezinde Gemeente Utrecht zijn kaarten met korting te krijgen: €12,50 in plaats van €30,00 (+ €2,00 voor verzending).
Stuur een mail naar het kerkelijk bureau: kantoor@doopsgezindutrecht.nl. Vermeld uw naam, adres en telefoonnummer en het aantal kaarten dat u wilt ontvangen. Geef tevens aan of u de kaarten wilt komen afhalen bij de Doopsgezinde Kerk, Oudergracht 270 Utrecht of dat u ze thuisgestuurd wil krijgen.
Het bedrag kunt u overmaken op NL30 ABNA 0555 0288 79 t.n.v. Doopsgezinde Gemeente Utrecht onder vermelding van uw naam en ‘Kaarten In Gods naam’.
Van harte aanbevolen! Neem vooral ook vrienden en kennissen mee van wie u weet dat ze geïnteresseerd zijn in de Bijbel.